اسلامیبصیرتغفلتفرهنگی

قاضی زاده هاشمی چرا به تذکر و درخواست غیر شخصی یک جانباز توجه نکردید / آیا بنیاد شهید ملک شخصی شما و کارمندانتان شده است

آیا برای شما ننگ نیست که جهت پیشبرد فعالیت فرهنگی یک جانباز اهمیت قال نشوید ولی در دفترتان با زیاده خواهان مواجه شده و تسلیم آنان گردید؟

 

آنچه باعث شد که این مطلب را بنویسم تفسیر حدیث و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه می باشد که با عنوان حدیث زندگی از شبکه سوم سیما در تاریخ (1402/02/24) پخش گردید.

فرصت دیگری هم برای خودتان قرار بدهید که با برادارنی ملاقات و گفتگو کنید که شما را به امر آخرت توجه می دهند.

آقای قاضی زاده هاشمی شما باید بدانید که یک مسئول موقت در بنیاد شهید هستید و وقتی که یک جانباز به دور از نیت و درخواست شخصی  به شما تذکر شرعی ، اجتماعی و فرهنگی می دهد باید اطاعت کنید و از شب اول قبر بترسید. چرا فکر می کنید که تصمیمات شما وحی منزل است و هر آنچه انجام می دهید درست است. آیا برای شما ننگ نیست که جهت پیشبرد فعالیت فرهنگی  یک جانباز اهمیت قال نشوید ولی در دفترتان با زیاده خواهان مواجه شده و تسلیم آنان گردید؟ کی می خواهید متوجه شوید که نباید صاحبان اصلی انقلاب که دغدغه فرهنگی دارند را سرگردان کنید؟

آقای قاضی زاده هاشمی آیا می دانید که در قسمت اسناد و انتشارات معاونت فرهنگی شما توسط افرادی به نام نریمانی و سلیمانی که فرند شهید هم هستند ولی در عین حال به همرزمان پدرشان اهانت  می کنند، به یک جانباز فرهنگی که دارای کارهای زیادی در فضای مجازی دارد وعده کاذب داده شده و سپس علیرغم قول های داده شده حتی جواب تلفن او و همسرش را هم نداده اند؟ شما چه مرگتان است و چرا رسم امانتداری را زیر پا گذاشته اید؟ جانباز صاحب بنیاد شهید است و شما و همکاران بی معرفتتان حتی اگر فرزند ایثارگر هم باشید، کارمند آن هستید و حقوق و مزایای آن را دریافت می کنید. پس چرا بی توجهی و بی احترامی می کنید؟  چرا در حالی که ادعای خودی بودن را دارید ولی به جامعه ایثارگری توهین می کنید؟ خوب است دوباره این آیه را در ذهنتان مرور فرمایید:

إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها وَإِذا حَكَمتُم بَينَ النّاسِ أَن تَحكُموا بِالعَدلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ كانَ سَميعًا بَصيرًا﴿ سوره مبارکه النساء آیه ۵۸ ﴾

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانتها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید! خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد! خداوند، شنوا و بیناست.

آقای قاضی زاده هاشمی اگر می خواهید ایمانتان قوی تر شود و ولایت پذیری شما تقویت شود به تفسیر این آیه از طرف رهبر معظم انقلاب توجه کنید (اینجا)

ادامه این مطلب را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می کنم ولی امیدوارم که در این شب قدر به خود بیایید و در نظر داشته باشید که عاید حق دیگران را یدک نمی کشد و یا به ناحق آن نمی رساند لذا خوب است رسم امانتداری را رعایت نمایید و به این آیه قران و تفسیر آن توسط رهبر معظم انقلاب عمل کنید تا دینداری و ولایت پذیری شما بیشتر شود

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن