بصیرتتحلیلجنگ نرمسبک زندگیسیاستغفلتنفوذ

غفلت در حفظ ارزشها و گنجینه ها در فضای مجازی – بی مهری سردار جعفری و فراموش کردن خادمان شهدا

به اعتقاد ما دفاع از اسلام و كشور ادای دین بود كه توسط رزمندگان با غیرت و دلاور ما در نهایت اخلاص انجام گردید ولی نكته‌ی بسیار مهمی كه به هر دلیلی به فراموشی سپرده شد: مطالبات شهیدان از مسئولین نظام و آحاد مردم است.

 

متاسفانه به دلیل وارد کردن ضربه های مهلکی که بر پیکره اولین سایت دفاع مقدس و شهدا در فضای مجازی به نام پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه  shafighefakeh.irوارد آمد این مجموعه عظیم و بی نظیر در معرض فروپاشی قرار گرفت و از بین رفت. برادر عزیز جعفری بنده شما را مسئول این وضعیت می دانم و به شدت از شما گله مند هستم. اگر بخواهم نسبت به حقانیت خادمان شهدا در شفیق فکه، شبکه ایثار دلیل بیاورم همین بس که دفتردار شما هشت ماه مرا معطل کرد و در آخر به جای هماهنگی دیدار با شما ، مرا تهدید به معرفی به حفاظت اطلاعات نمود که بسیار برای شما بد است که چنین دفترداری دارید که موجب می شود مسیر انجام وظیفه شما نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسته شود و شما از این ثواب و باقیات و صالحات محروم شوید. تقاص از این بدتر؟

برادر عزیز جعفری خادمان شفیق فکه، شبکه ایثار در حال خداحافظی از فضای مجازی هستند و شما را با دفتردارتان که زمینه این گناه را برایتان فراهم کردند تنها می گذارند و امیدوارم که شما کمی به روحیه زمان دفاع مقدس برگردید و اجازه ندهید که اینچنین سابقه درخشان شما زیر سئوال برود.

به پایان عمر بنده هم چیزی نمانده است لذا دیدار بنده و شما در عقبه های قیامت. فقط بدانید خواسته بنده برای شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهدا بود و جنبه شخصی نداشت و آرزو به دل بماند سرداری که منتظر درخواست شخصی بنده باشد. ولی ای کاش سردارانی که ما بسیجیان را فراموش کرده اند، از جامعه فوتبال و هنرمندمان و … یاد بگیرند که چگونه هوای هم طیفی های خود را داشته باشند. این درجه ها و این همه فاصله اصلا همخوانی ندارد. این را به دفتردار مانع رسیدن به ثوابتان برسانید و به او یاد بدهید هیچگاه یک پیشکسوت دفاع مقدس را تهدید نکند. نکته مهم اینکه بنده اصلا ایشان را تا کنون ندیده ام حال چگونه می شود که به نتیجه معرفی بنده به حفاظت رسیده است؟ نمی دانم. اگر دفتردار شما واقعا با بچه های بالا! آشنا هست ، بگویید جلوی این همه کانال و گروهی که به نام سپاه در حال ضربه زدن در فضای مجازی هستند را بگیرد. خداوند قادر متعال ما را از چنگال شیطان مصون و محفوظ بدارد. الهی آمین

در پایان یکی از اهداف مهم ما را ملاحظه فرمایید تا ببینید کارهایی که شما و دیگر سرداران بی معرفت نسبت به شهدا انجام ندادید و در خواب غفلت بودید، از سال ها پیش توسط خادمان شهدا در شفیق فکه، شبکه ایثار و قرارگاه میثاق در حال اجرا بوده است:

سایت شفیق فکه اولین سایت دفاع مقدس و شهدا می باشد که به موضوع مهم مطالبات شهدا که از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری می باشد، می پردازد. طرح موضوع مطالبات شهدا كه در نوع خود یك مطلب ضروری و جدید است مورد استقبال و توجه علاقه مندان فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفت. به اعتقاد ما دفاع از اسلام و كشور ادای دین بود كه توسط رزمندگان با غیرت و دلاور ما در نهایت اخلاص انجام گردید ولی نكته‌ی بسیار مهمی كه به هر دلیلی به فراموشی سپرده شد: مطالبات شهیدان از مسئولین نظام و آحاد مردم است.

بدیهی است كه رزمندگان ، ایثارگران و بویژه شهیدان دارای مطالباتی هستند. آیا در دوران دفاع مقدس تنها وظیفه‌ی رزمندگان جنگیدن، شهید و مجروح و اسیر شدن بود؟  راستی چه نهادی تا به حال مطالبات این عزیزان را استخراج و تدوین و منتشر كرده است؟ كدام نهاد و گروه مسئولیت پاسخگویی به مطالبات شهیدان را برعهده دارد؟ مگر می شود در این جامعه ، دولت از ملت و ملت از دولت مطالباتی داشته باشند ولی شهیدان مطالبات نداشته باشند؟ سر اصلی این غفلت، در مقام پاسخگویی به مطالبات شهدا، چیست؟ فهم این سؤال و جواب آن بسیار مهم است. چرا نباید در كشوری با فرهنگ كه شهادت را فوز عظیم می داند شهادت نامه و مطالبات شهدا نباشد؟  این غفلت و بی توجهی تا كی باید ادامه پیدا كند!؟ و مطالبات رزمندگان و خلیل عظیم شهدا بر زمین بماند؟

شفیق فکه، شبکه ایثار  در حال حاضر پیشرو در مطرح کردن بحث مهم مطالبات شهدا می باشد و مصمم است با ایجاد فضای لازم برای پاسخگویی به این سؤالات در یك تلاش جمعی، از لابلای زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات و گفتگوی با خانواده های معظم شهدا، و مردم شهیدپرور “مطالبات شهدا” را استخراج و همراه با آیات و روایات هم جهت، تدوین و تبديل آن به فرهنگ خاص جهت اجرا توسط مسئولان تقدیم  نماید.

مطالبات شهدا در زمینه مذهبی، اعتقادی، ولایت فقیه، اجتماعی، سیاسی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی ، علمی ،حفظ آثار دفاع مقدس و سایر …  می تواند می باشد.

 

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن