اسلامیبصیرتغفلت

دخالت در ثبت دامنه و مزاحمت برای فعالان فرهنگی/آقای وزیر ارشاد تو که نوشم نی ای، نیشم چرایی

آقای اسماعیلی وزیر محترم وزارت ارشاد، حرف هایم را جدی بگیرید و بیایید در این زمان و دنیای وانفسا که هر روز اسلام، انقلاب، نظام، ولایت، ارزشها و انقلابیون واقعی توسط دشمنان خارجی و داخلی مورد هجمه جدید و سازماندهی شده قرار می گیرند، شما سربار و سد راه فعالان نهاد مردمی غریب و بدون بودجه سرگردان نشوید.

بنام خدا

آقای اسماعیلی وزیر محترم وزارت ارشاد

سلام علیکم

موضوع: تذکر

با احترام به استحضار می رساند که دامنه ……. یکی از گنجینه های با ارزش پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار که غریب و محروم و مظلوم است می باشد. تعداد دامنه های این پایگاه بی نظیر بقدری زیاد است که بنده زیر بار این هزینه ها مانده و له شده ام و معلوم نیست شما و دیگر مسئولین چرا بی توجه هستید و دین خود را ادا نمی کنید؟ حتما شما به اصل ندانستن سبب رفع مسئولیت نیست باور دارید لذا شک نکنید که در شروع کار می بایست وظیفه خود را نسبت به این مجموعه کارا و فعال انجام می دادید که اینگونه نشد و شما نه اولین هستید و نه آخرین مسئول بی توجه. البته شهدا و بنده هم خدایی داریم که تا کنون تنهایمان نگذاشته است و این شمایان هستید که متضرر شده اید. این مجموعه هم امانت خدا و شهدا می باشد که هر چند سخت است ولی به صورت “یک نفر به تنهایی” در حال مراقبت از آن هستم.

فقط بدانید این هزینه ها را به مرور از حقوق خودم و از گلوی زن و بچه هزینه می کنم در حالی که معلوم نیست بودجه های مرتبط در کجا خرج می شود و به چه کسانی داده می شود و شفیق فکه، شبکه ایثار که دارای بیش از بیست سال سابقه حضور و فعالیت در فضای مجازی دارد، اولین سایت دفاع مقدس و شهدا را در فضای مجازی زده است و تا کنون آنها را به بیش از شصت سایت ارتقا داده، از این حق قطعی خود مبنی بر اولویت دریافت کمک محروم است و مسئولین موظف و بی معرفت نیز افراد خاص و کسانی که نور چشمی هستند را مد نظر دارند که امیدوارم در سر پل صراط بتوانند پاسخ دهند. بنده سال ها است که این تن زخمی را به امید یافتنی برای محل درمان و شخصی را جهت بستن زخم هایش به این سو و آن سو می کشم ولی …

اما نکته مهمی که قالب ذکر است اینکه خواستم دامنه مورد نظر را مجددا ثبت نمایم ولی ایرنیک بعد از چند روز پاسخ داد که باید از وزارت ارشاد مجوز بگیرم.(نمی دانم این بازی ها برای چیست؟) لذا در سامانه ثبت دامنه وزارت ارشاد درخواست مجوز تمدید را نوشتم که در عرض سه دقیقه که واقعا عجیب و غیر عاطفی است، پاسخ های منفی و رد درخواست سیستمی و پیامکی وزارت ارشاد را دریافت کردم که البته هر چند نوشته بود به دلایل زیر، ولی دلیلی در زیر پیام ناقص انقلابی شکن!؟ نیامده و به صورت ناقص و نامفهوم ارسال شده بود. (تصویر پیام ها پیوست می باشد).

حالا اگر خدایی عمل کردید و از سر راه دامنه ای که متعلق به خدا و شهدا می باشد و سال هاست که بنده آن را ثبت کرده ام، کنار رفتید که هیچ، وگرنه در سر پل صراط جلوی شما را خواهم گرفت. شما مسئولین هرگز شاهد درخواستی از طرف من نخواهید بود چرا که عزت خدا و شهدا باید حفظ شود و از طرفی بنده از پشتیبانی قوی خدا و شهدا برخوردار هستم و این دامنه از دست رفته غیر از ضربه روحی و روانی و افسوس، مشکل دیگری برایم ایجاد نخواهد کرد. پدرم می گفت باباجون اگر قصد انجام کاری را داری، بهانه نبودن ابزار را کنار بگذار و بدان که نی زن، با نی قلیان هم نی خواهد زد. خدایش رحمت کند او را که عاشق امام خمینی رحمت الله علیه، و شیفته رهبر معظم انقلاب بود و جدای از یاد دادن خیلی چیزها به من، درس استقامت و صبر را هم از او آموختم.

آقای اسماعیلی وزیر محترم وزارت ارشاد شما و مجموعه تحت امرتان نسبت به تشکیلات بی نظیر پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار که امانت شهدا می باشد و توسط یک جانباز 76درصد و با هزینه شخصی اداره می شود، مدیون هستید و باید پاسخگو باشید اما چرا دیگر اینقدر سریع جواب رد به کارهای معنوی می دهید؟ مگر نه این است که 95 درصد مسئولین و نهادهای مرتبط اصلا غیر از حرف زدن کاری برای شهدا نمی کنند، پس بگذارید عزیزان مردم نهاد کار خودشان را انجام دهند و جلوی کار آنها را نگیرید و مزاحمت ایجاد نکنید. اینکه در مجموعه تحت مسئولیت شما جلوی کار فرهنگی، انقلابی و جهادی را بگیرند، با کدام منطق سازگار است؟ عابد حق دیگران را یدک نمی کشد و یا به ناحق آن نمی رساند.

آقای اسماعیلی وزیر محترم وزارت ارشاد، حرف هایم را جدی بگیرید و بیایید در این زمان و دنیای وانفسا که هر روز اسلام، انقلاب، نظام، ولایت، ارزشها و انقلابیون واقعی توسط دشمنان خارجی و داخلی مورد هجمه جدید و سازماندهی شده قرار می گیرند، شما سربار و سد راه فعالان نهاد مردمی غریب و بدون بودجه سرگردان نشوید. اگر کمی به عقب برگردید و به جانبازی 76درصد نگاهی بیاندازید، قبول می کنید که می شود یک کتاب اما و چرا بر تنهایی آن فرد نوشت تا شاید بتوان ایستادگی و صبر یکی از صاحبان انقلاب را درک کرد. اینها رویش هایی هستند که نظام برای آنها بیش از چهل سال است که هزینه می دهد، چرا رفتاری را با آنها می کنید که دچار ریزش ناخواسته و از سر اجبار و ناچاری شوند.

امیدوارم که همه متوجه فرمایش رهبر معظم انقلاب بشویم که فرمود “کار پیش نمی رود مگر به صورت جهادی و انقلابی”.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن