آخر الزماناسلامیبصیرتتحلیلجنگ نرمسبک زندگیسیاستغفلتنفوذ

غفلت در حفظ حرمت فعالان حوزه ایثار و شهادت در فضای مجازی

استفاده ابزاری و تبلیعاتی از فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت به بهانه برگزاری پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی ایثار و شهادت

تشکیلاتی که خود را شبکه ملی وارثون می نامد و البته معلوم نیست که وابسته به کجاست و در معرفی خود فقط به جمله مجهول و کلی – مجموعه‌ای متشکل از فعالان و مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه جهاد و شهادت – بسنده کرده است، در نظر دارد پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت که در جاهای دیگر ایثار و شهادت نامیده است را برگزار نماید.

وارثون در این راستا اقدام به انتشار اطلاعیه ای کرده است که بسیار قابل تامل است که فعلا فقط به دو قسمت آخر آن اشاره می کنم ببینید:

قسمت اول

از دیگر امتیازات این اجلاس برگزاری آن با مشارکت باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس و در آن محل می باشد. که اهداف ذیل را دنبال می کند:

1 -آشنایی فعالان مردمی سراسر کشور با باغ موزه و ظرفیت های آن به عنوان قطب گردشگری نوین در موضوع جهاد و شهادت

2 -آشنایی مجموعه باغ موزه با ظرفیت های فعالان مردمی و تقویت ارتباط با آنها

3 -کمک به تحقق اهداف باغ موزه در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در راستای مطالبات حضرت آقا

 اشتباهات تایپی و تناقضات محوری از خود وارثون است

 

همانطور که ملاحظه فرمودید بر طبق اعتراف وارثون قرار است فداکاران و مظلومان زحمتکش و بی حامی فعال در زمینه دفاع مقدس و شهدا که در فضای مجازی با وجود هزاران مشکل به فعالیت مشغول هستند، به عنوان یک امتیاز و ابزار بهره کشی تلقی شده و با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس به آنان بی حرمتی شود.

این که گفته شده است که فعالان با باغ موزه دفاع مقدس آشنا شوند، مگر نه این است که همگان می دانند که آنها جنگ را صنعتی معرفی می کنند و اگر رزمنده ای بخواهد به همراه زن و بچه خود از آنجا بازدید کند باید پول بپردازد! آیا ننگ دیگری هم هست که باید با آن آشنا شد؟ البته خود آنها معترف شده اند که باغ موزه دفاع مقدس به عنوان قطب گردشگری نوین ظرفیت دارد و اصلا توجه ندارند که در قطب گردشگری بعضی از اعتقادات هم در اثر توجیه توریستی قابل اغماض و نادیده گرفتن است ولی در دفاع مقدس عزیزان این مملکت از جان خود گذشتند و ذره ای از اعتقادات عقب ننشستند.

در بند دوم آمده است که باغ موزه با ظرفیت های فعالان مردمی آشنا شده و ارتباط با آنها را تقویت کند. باید گفت طبق سطور قبل باغ موزه دفاع مقدس با افکار و رفتار غیرقابل توجیه خود کاملا شناخته شده است و محیط بسیار زیبا و وسیع آن به هیچ وجه نمی تواند به عنوان نماد دفاع مقدس و سنگرهای رزمندگان محسوب شود.

در بند دیگری آورده اند که کمک به باغ موزه …  آیا آنها جوابی برای این سئوال دارند که در این چند سال با این همه هزینه و دریافت بودجه های نجومی چه می کرده اند که حالا نیروهای مردمی به آنها کمک کنند. آیا کار آنها تا کنون در راستای مطالبات حضرت آقا نبوده است که حالا به فکر آفتاده اند که، دیگران یاری کنند …

قسمت دوم

آورده اند که: در این اجلاس از شخصیت های محوری و پیشکسوت در حوزه دفاع مقدس و جهاد و شهادت برای ایراد سخن دعوت به عمل آمده و در جهت اهداف پیش گفته بهره خواهیم برد.

ترا بخدا می شود بگویید که این شخصیت ها تا کی می خواهند گاه گاهی در پشت تریبون ها حاضر شوند و از شهید و شهادت حرف بزنند در عین حالی که هیچگاه به فکر رزمندگانی که آنها را به میز و درجه و ریاست رساندند نیستند و ای کاش متوجه می شدند که رفاقت زمان جنگ را به فضای اداری و ریاستی زمان حال فروخته اند و در این زمان عزیزان رزمنده ای که مشکل درمانی دارند، به بدترین وجه ممکن دچار بی مهری شده اند. آیا این دسته از شخصیت های محوری که شاید جنگ را هم ندیده باشند و از قرارگاهی ها و یا بخشنامه ای ها می توانند سکوت کنند تا بلکه برای جواب دادن سر پل صراط که نه میزی و نه بادیگاردی و نه تملقی و… هست، آمادگی داشته باشند.

و اما به عزیزان وارثون عرض می کنم که خوب نیست شما دلال به مسلخ بردن حیثیت و اقتدار کسانی باشید که در کمال فراموشی مسئولان مدعی که خود شما هم از آن دسته هستید (از آمارهای متفاوت و متناقض و نامعلوم شما به شدت متعجبم) در حال فعالیت هستند.

در وقت خود به دیگر مسایلی که شما مدعی آن هستید خواهم پرداخت. ظاهرا هر چه توانسته اید به عنوان ادعا نوشته اید ولی حواستان نبوده است که جنگ هشت سال بوده است ولی مطالب شما حکایت از یک تاریخ مجهول دارد.

ادامه دارد

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن