آخر الزماناقتصادبصیرتتحلیلسبک زندگیسیاستغفلتنفوذ

غفلت در نادیده گرفتن زحمات دیگران و اهانت به خادمان شهدا

موازی کاری در پوشش سفیر و فریب دادن مسئولین بی خبر از همه جا

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنو اجتنبوا کثیراً مِن الظّن انّ بَعْضَ الظّنِ اثمٌ

ای کسانی که ایمان آوردید ازبسیاری از گمانها بپرهیزید، چرا که بعضی گمانها، گناه است.

سلام

با توجه به سوءاستفاده از صداقت، تواضع، اعتماد خادمان شهدا در یکی از بی نظیرترین مجموعه های فعال در فضای مجازی  مرتبط با دفاع مقدس و ارزشها لذا بدینوسیله به اطلاع می رسد که با توجه به مسئولیت شرعی و قانونی که بر گردن همه ما می باشد، از این به بعد به شدت با هر گونه موازی کاری و رانت خواری بعضی از مسئولین و افراد خود شیفته و خودباور در فضای مجازی برخورد می گردد.

حفظ بیت المال بر همه واجب است و بعضی از سرداران بخشنامه ای جبهه و جنگ ندیده و مغرض نسبت به کارهای عظیم و کامل انجام شده در فضای مجازی در موضوع دفاع مقدس و شهدا و ارزشها حق ندارند آن را به تاراج بدهند و به کسانی که زحمت بیست ساله دیگران را سایت ساده می خوانند وعده و وعید بدهند.

آیا می دانید در این سال ها چقدر مشکلات مالی و خطرات جانی برای خادمان شهدا در فضای مجازی پیش آمده است؟. آیا می دانید که شما از یک خواهر ایثارگر هم کمتر هستید که یک تنه بیش از دو سوم سنگ مزار شهدا را در یک استان عکسبرداری کرده و سپس آنها را با تقسیم بندی موضوعی  به چندین سایت مرتبط وارد نموده است؟ حالا اگر لیاقت تشکر از او را ندارید چرا اجازه می دهید یک نفر از راه برسد و در دفتر عریض و طویل کارتان که برای بعضی از شما موجب تنگی قبر است کار خادمان شهدا وزحمات  بیست ساله را ساده بخوانند؟.

البته نمیدانم در نزد شما هم که آمدند آیا در هنگام صحبت کردن شما، با موبایلشان بازی می کردند و یا نه؟ البته فکر کنم چون شما اسیر آنها شده و وعده پول و مکان و بریز و بپاش و حیف و میل بیت المال و موازی کاری داده بودید از چنین اهانتی برخوردار نشده اید و یا اینکه اصلا همکاران باغ و گلستان شما موبایل اینها را تحویل گرفته بودند، در کل از این قاعده مستثنی بوده اید ولی ظاهرا ما گل لقد می کردیم و آنها سرشان در موبایل بود و سادگی ما را رقم می زدند.

البته ما ریشمان را در سنگرها سفید کرده ایم و باشما پشت میزنشینان ساختمان های اداری خیلی فرق داریم. ما چله نشینی های بدون نان و گوجه و بادام در زیر باران گلوله داشته ایم و واقعا ذهنمان باز شده است ولی در عین حال نمی دانم چرا نام موبایل را همراه گذاشتند؟ ابزاری که موجب اهانت به فرد صحبت کننده و بی توجهی به او باشد که همراه نیست.

گیرم که خلق را به طریقی بفریفتی/ با دست انتقام زمانه چه می کنی

مگر چه منفعتی پشت قضیه هست که این همه بی خدایی در حال صورت گرفتن است و بعضی از شما هم عمله بی جیره و مواجب آنان شده اید؟ کاری که آنها مدعی شروع انجام آن هستند بیش از پانزده سال سابقه حضور و ایجاد در فضای مجازی دارد و مرتب بروزرسانی می شود. این برای شما بد است که کار تکمیل و انجام شده دیگران را در قالب طرح آنهم به نام شهدا و به کام بنگاه اقتصادی به شما بدهند و بگویند سفیر شهدا هستیم و سپس بخواهند شما مسئولان را برای اجرای آن هماهنگ کنند!!!!!. آنها چقدر زیبا و قشنگ شما را به کم کاری و بی مهری نسبت به شهدا و خادمان شهدا متهم کرده اند.

هر چقدر با روحیه بد ما را ساده انگاشته اند ولی به لطف خدا و شهدا ، با ظرافت تمام شما را به غفلت و نادانی و بی توجه بودن متهم کرده اند. حواستان کجاست؟ چرا از خودی غافل می شوید که اینگونه از غریبه پس گردنی بخورید؟.

هر کجا محرم شدی چشم از خیانت باز دار /  ای بسا محرم، که با یک نقطه مجرم می شوی

وای بر مسئولین فرهنگی مملکت که خودی ها را فراموش کنند و نتیجه آن شود که حالا بعد از چهل سال از انقلاب و دفاع مقدس ، یک شخص بیاید و بگوید من شما را هماهنگ می کنم تا به فکر شهدا باشید. عجب . چه خاکی بر سر بعضی از مسئولین ریخته شده است؟. تقاص از این بدتر . ننگ بر آنانی که خدا را در نظر نمی گیرند و حق الناس را رعایت نمی کنند.

شدیدا هشدار داده می شود که دست از نادانی بردارید و از خدا و شهدا و دادسرای نظامی بترسید و دست از اقدام به موازی کاری و اسراف کاری بردارید. آیا شما نمی دانید که این کارها درفضای مجازی انجام شده و فقط با غفلت،غربت، حسادت، لجبازی، نادانی،  ضربه و …  بعضی روبرو گردیده و البته شما هم در غفلت و ناحقی بودید و توجه به انجام وظیفه خود نکردید. جامعه ایثارگران با دنیایی از مشکلات روبرو هستند ولی شما به فکر پول خرج کردن در امور باطل هستید؟.

آیا شما ، بعضی از سرداران و مسئولان بخشنامه ای جبهه ندیده، می دانید که طبق قانون باید به همین ایثارگران بودجه فرهنگی بدهید که نمی دهید. حالا به کسانی که بخش اعظم کار و حرف و طرحشان متناقض است و یک پیشکسوت دفاع مقدس را احمق فرض می کنند و به اصطلاح او را تخلیه نموده و کارهای او را به عنوان طرح خود معرفی نماید و سپس بگوید سایت ساده؟، پول و امکانات تزریق می کنید. به چه اجازه ای؟ زمانی که شما دنبال پست و مقام و درجه و جایگاه بوده اید، این مسایل با گرسنگی کشیدن دیگران انجام شده است و جای برای سوءاستفاده دیگران باقی نگذاشته است.

حالا به جایی که شرمنده باشید، فریب خورده و می خواهید موازی کاری بکنید؟ بگذارید ما بمیریم و بعد موازی کاری کنید. آنچه هستید و دارید امانت است و نباید در امانت خیانت کرد.

بس که نامردیم و از راه شهیدان غافلیم / یادمان رفته که از خون، سازو کاری مانده است

دست ما در خون فرو رفته ولیکن پای ما / در نبود پایداری، پای داری رفته است

در قیامت عاقبت بیند دو چشم کور ما / غافلان را نقش عزت رفته، خواری مانده است

آیا شما خجالت نمی کشید که یک نفر از بیرون بیاید و بگوید می خواهد شما را هماهنگ نماید؟. شما تا بحال چکار می کردید که دیگران در باره شما اینگونه فکر می کنند؟. این همه بودجه را چه کرده اید؟ از نیروهای خودی چرا استفاده و حمایت نکردید؟ چه بد مردمانی هستید شما. عابد حق دیگران را یدک نمی کشد و یا به ناحق آن نمی رساند. وای بر مسلمانی ما که نصرانی ما را بیدار کند.

در پایان لازم بذکر است که از فردا 22/09/1399 مراتب به صورت رسمی و مطالبه به حق از طریق دفتر نظامی، امور فرهنگی، بازرسی مقام معظم رهبری پیگیری خواهد شد.

تا کنون سکوت کرده بودیم و چراغ خاموش حرکت می کردیم ولی از این به بعد واجب است به خاطر حفظ حق خادمان شهدا که بی توقع در این سالها زحمت کشیده اند از تلاشهای آنان صحبت کنیم. بر مبنای همین تصمیم، در فضای مجازی نیز روشنگری در این موضوع شروع می شود تا از بازی های سیاسی ، فرصت طلبی، رانت خواری، اقتصادی ، منفعت طلبی و توهین به خادمان شهدا جلوگیری می گردد.

این مطلب و دیگر مسایل مرتبط با این فاجعه چه در گذشت و چه در حال و چه در آینده، به طور کامل و اثر گذار تحلیل و تفسیر گردیده و به عنوان روشنگری و یک عامل بازدارنده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اولویت نشر در سایت gheflat.ir  و یا ghaflat.ir  منتشر می گردد تا همگان متوجه شوند.

من از صد ناله و آه و فغان یکی را گفتم / کجا توان سراغ عمل مو بمو گرفت

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن