بصیرتغفلتنفوذ

غفلت در کمک به ماندگاری ارزشها / چرا خدمت در راه اسلام و انقلاب اینقدر ریزش معنوی، شخصیتی دارد

این رفتار ناهنجار و غیر منطقی از طرف عده بسیاری از مسئولین باعث گردیده است تا به مرور توانمندی این عزیزان تحلیل رفته و ناخواسته دچار ریزش قرار بگیرند و از چرخه فعالیت باز بمانند.

 

یکی از بزرگترین علت های مشکلاتی که در مسیر انقلاب و نظام بوجود آمده است عدم اتحاد و احترام به فعالیت های دیگران توسط نیروهای انقلاب است.

در گوشه و کنار این مملکت انقلابی اسلامی فعالیت های جهادی انقلابی بزرگ و چشمگیری توسط بعضی از فعالان نهاد مردمی و یا به تعبیر حضرت آقا ، آتش به اختیارصورت گرفته است که شاید انجام آن از عهده یک سازمان هم خارج باشد اما متاسفانه فرد یا افرادی که در این زمینه فعال هستند همواره تنها بوده و از حمایت مسئولین برخوردار نبوده اند. حتی در جاهایی نیز در مقابل آنها کارشکنی و سنگ اندازی صورت گرفته است.

این رفتار ناهنجار و غیر منطقی از طرف عده بسیاری از مسئولین باعث گردیده است تا به مرور توانمندی این عزیزان تحلیل رفته و ناخواسته دچار ریزش قرار بگیرند و از چرخه فعالیت باز بمانند.

به عنوان مثال می توان از یک سایت ارزشی بی نظیر با ساختار و زیر مجموعه های نادر حرف به میان آورد که سال های متمادی از دست برنامه نویسان زجر کشیده است و حتی در مواردی بصورت ناجوانمردانه نه تنها کار را درست انجام نداده اند بلکه عمدا دست به تخریب و ایجاد نقص زده اند. متاسفانه در دنیای بیش از 98درصد ازبرنامه نویسان ، احترام به کارفرما وجود ندارد ولی جای سئوال اینجاست که چرا نیروهای خودی نسبت به این فاجعه ها بی تفاوت هستند و به عواقب این کم کاری و بی معرفتی ها فکر نمی کنند. فاین تذهبون

به هر حال شرایط بر این مجموعه منحصر بفرد چنان دشوار گردیده که تصمیم به تعطیلی آن گرفته شده است ولی بیاییم در این وضعیت که به شدت در حال از دست دادن داشته ها هستیم، فعالان نهاد مردمی را دریابیم و تا از جرگه فعالیت خارج نشده اند، به کمک آنها بشتابیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن