بصیرتغفلتنفوذ

غفلت در رفتار خبرگزاری فارس و گزینشی عمل کردن در انتشار دیدگاه ها/آقای تیرانداز شما چرا

آقای تیرانداز ضمن آرزوی سلامت جسمانی برای شما، امیدوارم در حفظ سلامت رفتاری خبرگزاری فارس هم مقید باشید

متاسفانه چندی است که خبرگزاری فارس دچار یک ضعف رفتاری که اصلا تناسبی با روحیات انقلاب ندارد شده است و جدای از انتشار بعضی از مطالبی که معلوم نیست به چه دلیل به آن پرداخته می شود، دیدگاه هایی هم که در رابطه با همان مطالب فرستاده می شود را گزینش کرده و اکثر آنها را منتشر نمی کند و به این روش به بیشتر مخاطبین بی احترامی می نماید. آیا فارس قصد دارد با اینگونه عمل کردن، سبک خاص و جدیدی را بر خلاف مصالح نظام و اخلاق و امانتداری رسانه ای به مخاطب تحمیل نماید.

االبته این معضل در قبل هم وجود داشت ولی چند وقتی است که به شدت اوج پیدا کرده و معلوم نیست به کجا کشیده خواهد شد. از طرفی غلط های املایی و نا بلدی در چینش خبری نیز در خبرگزاری فارس مشهود است. بنده خیلی از این موارد را ذخیره کرده ام ولی چون فارس را از خودم می دانم لذا از رسانه ای کردن آن خودداری کردم.

آقای تیرانداز ضمن آرزوی سلامت جسمانی برای شما، امیدوارم در حفظ سلامت رفتاری خبرگزاری فارس هم مقید باشید و امیدوارم شمار بالای کاربران که بخشی از آن را مدیون ربات ها هستید شما را به ورطه غرور و خودبینی نکشد. شما در حال حاضر کمی از اصول اولیه دور شده اید و لازم است قدری به عقب برگردید و فکر نکنید که مخاطب شایسته احترام نیست. در حال حاضر ادعای شما در مورد احترام به همه مخاطبان دچار خدشه است و جای تردید و سئوال دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن